wxp nagrywarka cd rom

Autor: Piotr Kroń (kamilo23_at_tlen.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 16:39:39 MET

mam problem z nagrywarkoa nagrywa mi z ta sama predkoscia problem pojawil
sie wtedy gdy zainstalowałem xp proffesiolan to service pack 1 a jak powroce
do win 98 se to nagrywarka cd rom kopiuje plyty a nagrywarka nagrywa tak jak
trzeba i cd rom kopijew plyte 700 mb w niecale 5 min nagrywarka jest na
slave a cd rom na master ale to nie ma nic do rzeczy dma jest wlaczone po
zainstalowaniu juz to bylo automatycznie zrobione aspi force 1.70 tego typu
mam zainstalowane prosze o pomoc z gory thenks