Re: jaka karta TV

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 21:32:05 MET

Użytkownik "żuko / Shark von Cygnus" <shark maupa post.pl> napisał w
wiadomości news:gojjvvgh3fnve2je90c4gd63j0f29eivnk_at_4ax.com...

> A jak z oprogramowaniem do niej? Jest jakieś fajne, czy toporne i mało
> praktyczne? Na jakim to to tunerze jest? Czy obsługują to to programy
> w stylu MoreTV czy BorgTV?

Oprogramowanie jest godne uwagi,
dostajesz 3 płyty z oprogramowaniem f-my Ulead:
Video Studio 7.0 SE,
Cool 3D 3.0 SE,
DVD MovieFactory 2 SE.

Oprogramowanie samej obsługi tunera, bez zarzutu z jednym wyjątkiem:
jeżeli na 52 kanale masz 1 program TVP to musisz 52 razy kliknąć aby go
"porzerzucić" na początek.

Tuner.
Jeżeli chodzi o głowicę to nie wiem, jest na niej nalepka i nie zamierzam
jej odklejać :-))
Sam tuner jest zbudowany na: CX23881 f-my Conexant.
Jest to nowy chip (2003) i nie obsługują go (jeszcze) programy tupu BorgTV
czy MoreTV. Więc dekodowanie
np. Canal+ odpada. Jest jednak b. duża szansa, że w tym roku pojawią się
programy to umożliwiające :-))
To samo dotyczy pilota.... brakuje oprogramowania za pomocą którego można by
sterować np
VPlayerem czy innymi aplikacjami.

Jeżeli jadnak chcesz oglądać TV i używać PC jako cyfrowego magnetowidu o
jakości wyższej niż VHS to polecam.
Więcej znajdziesz tu:
http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_tv2000xp_expert_1.html

ax