Drukarka Kyocera problem z rownomiernoscia czerni

Autor: Pawel SQ5BE (sq5be_at_NOSPAMpotpzk.waw.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 21:06:11 MET

Mam problem i pytanie. Nabyłem drukarke Kyocera FS-680. Drukarka ma przebieg
okolo 7000 stron, jest nadzieja ze beben tez nie jest zjechany a moze nawet
jest od tej drukarki. Robie sobie test polegajacy na wydrukowaniu strony A4
z pelna czernia. Jezeli wyjme beben z tonerem i wymieszam przez kilkukrotne
przechylenie to strona zadrukowana jest idealna czernia, po jakims czasie
(np. 5 minut) gdy powtornie drukuje ta strone pokrycie czernia z prawej
strony karki jest 'pofalowane'.
Dodam ze wlozylem nowy toner, co prawda kupiony na allegro ale chyba
przynajmniej oryginalny.

Czy przyczyna problemow moze byc: zawilgocony toner, uszkodzony jakis
mechanizm podajacy toner czy moze cos innego?

Pozdrawiam
Pawel