Re: fsb

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 20:56:28 MET

Jacek wrote:

> Jasnowidz jesteś i wiesz że Adam ma KT400 lub KT600? To dlaczego ma
> procka z szyną 133 a nie 166? Co z tego że chipset obsłuży pamięć z
> częstotliwościa 200 MHz? Procek i tak tego nie jest w stanie
> przetrawić.

Ehhh... Podawałem tutaj już wyniki testów i z tego wynikało, że jednak
jest różnica a więc nie rozprowadzaj niepotwierdzonych informacji.
Jasnowidzem nie jestem, ale nie mow, że Athlon nie lubi
asynchroniczności bo to nieprawda...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)