Re: Cene energii

Autor: pawel (ral1_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 16:12:55 MET

.......pradu.

> A nie prościej wziąć ostatni rachunek i policzyć? Ceny energii mogą się
> dość znacznie różnić, a Ty nawet nie raczyłeś napisać, jakiej taryfy
> jestes użytkownikiem.

Nie napisałem - ale napisałem ze w zwyklym mieszkaniu- jak spotem
sprawdzielm - jest to g11.

> Ale jeśli bardzo cię to interesuje, to u mnie 1kWh w taryfie G11
> kosztuje 0,3892 zł netto (cena energii czynnej plus opłata zmienna
> przesyłowa), opłata stała za przesył to 1,26 zł netto / mies, opłata
> abonamentowa 1,40 zł netto / mies. Dolicz 22% i będziesz miał brutto.

Tak własnie mnie to interesowało.
 nie mam rachunków wiec nie mam jak sprawdzić
A bede płaci za prąd kóry jest nabijany na licznikach od klatki i piwnic
wiec po to tytalem ile realnie kosztuje 1 kWh- razem z aboenamentem itd
Czyli: rachunek za prąd/il.kWh