Re: Drukarka Panasonic KXP1150 czy Epson LX300+

Autor: _at_r2r
Data: Tue 06 Jan 2004 - 12:38:01 MET

seba <nospam_at_wp.pl> napisał(a):

>Mam pytanie chodzi mi o ww drukarki, ktora lepiej wybraci i ktora
>latwiejsza jest do skonfigurowania. Drukowac ma pod Windowsem i zeby
>drukowala polskie znaki. W sumie nie bedzie bardzo mocno eksploatowana
>dlatego chce kupic tanie.

Miałem epsona lx300+ i jak dla mnie to totalna katastrofa. Może dlatego że
miałem jakieś kiepskie sterowniki (chociaz potem sciagnąłem z netu
najnowsze i było niewiele lepiej). Krew mnie zalewała na tą drukarkę i
została zakupiona OKI - zero problemu, swietna drukareczka. Warto dołożyć
pieniążków i mieć spokój na długie lata :-).

Pozdrawiam!

--
<<<<** @r2r  artur_at_usun-to.symboliczna.net **>>>>