Cene energii

Autor: Paweł (USUN_TEN_NAPISpawelral_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 10:46:09 MET

Troche nie tematycznie- ale przyda sie to wielu.
Czy moze mi ktoś napisac ile realnie kosztuje aktualnie 1 kWh w
zwykłym mieszkaniu uwzględniając opłate za przesył, podatek, abonament
itd.
?
Wiem że keidyś mówiło sie coś o 30 gr.
A jak to wygląda teraz -
Czytalem na stronie mojego zakłądu ewergetycznego - ale jest to tak
zamiesznae że nie sposób dojść ile własciwie to kosztuje.
NIby 16 gr.- ale nie iwem czy netto czy brutto i nie wiem jak doliczyć
te opłaty dodatkowe....
Temat był wałokwany tutaj -
bo jak sie domyslacie chodzi o koszt utrzymania serwerów i słiczy.
wiem jak to policzyć ale chciałem dowiedzieć sie o cene .......pradu.