Czemu mi IE6 tak pada ?

Autor: Kuba \ (k.sadecki_at_interia.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 08:52:54 MET

Witam,

Od razu przepraszam jesli NTG, nie wiem na jaka grupe to napisac, jesli ktos
wie to prosze o skierowanie mnie na jej nazwe za co bede wdzieczny.

Mimo to napisze o co mi chodzi, mam IE6 z wszystkimi najnowszymi latami i
winxp pro. Od pewnego czasu IE6 wysypuje mi sie na stronach, podczas
ladowania ich zawartosci i zawsze jest to komunikat ze "Pamiec nie moze byc
read" i jakies cyferki.

Jak temu zapobiec, co zrobic zeby nie padalo tak, a pada srednio na co 3
stronie! Tylko nie radzcie mi zmienic na mozlille czy cos takiego.