Jaki dysk?

Autor: Wesol (USUN_to_._lukaszx12_at_go2.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 06:44:01 MET

Witam!
Mam od ponad 1,5 roku IBM ICL35...- model 80 GB.
Dysk jest póki co w porządku jednak denerwuje mnie jego głośność w trybie
IDLE - i co ciekawe na samym początku dysk był dużo cichszy. Jednak po kilku
miesiącach stał się sporo głośniejszy. I tu właśnie jest problem - reszta
mojego kompa jest wzlędnie cicha i niestety ten dysk jest najgłośniejszym
elementem zestawu. Ze względu na dosć rozsądne ceny dysków o pojemnościach
80-120 GB pomyślałem sobie ze nie zaszkodzi wymienić, niekoniecznie na
większy (choć te dodatkowe MB sie na pewno przydadzą) ale na pewno na
cichszy. Zastanawiałem się nad modelem Hitachi 7K250 - jak wypada głośność
modeli 80 i 120 GB?
Miał ktoś te dyski przez dłuższy czas? Myślałem także nad Baracudda jednak z
tego co wyczytałem to zbyt szybka to ona nie jest. Żeby wreszcie
doprecyzować podam w kolejnośći od najważniejszego kryteria o jakie mi
chodzi:
a) dysk ma być raczej cichy
b) szybki
c) dobry stosunek cena / pojemność