HP 4 L - rozsadny toner.

Autor: 666 (j666wytnijto_at_op.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 01:07:49 MET

Kończy mi się toner (oryginalny kartridż) w HP4L, dzisiaj w Office Depot widziałem jakieś chore ceny 470 za nowy niefirmowy i około 200 zł za regenerowany.
W przejściu pod GUSem (W-wska giełda..) regenerują, tzn. można przynieść własny i odebrać za parę dni, albo po prostu kupić już zregenerowany, czy ktoś ma opinię na temat tej firmy?
W szczególności nie chciałbym mieć białych pasków na wydruku, od tego nawet oryginalne nówki nie zawsze były wolne.
JaC