Re: Wrażenia Zalman CNPS6000-CU

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 00:45:06 MET

On Mon, 05 Jan 2004 12:14:28 +0100, Sardo de Nunspa
<sardo_at_sauron.pl.eu.org> wrote:

>Prosze o jakies opinie ludziska, ale prosze o opinie posiadaczy tego
>"cacka" mam nadzije
>
>Jak to sie ma w zestawieniu z prockiem Athlon Barton 2500+ nie krecony.

Spoko wystarczy (mam wersje AlCu na 1.7XP_at_2.7XP) - jesli obudowe masz
w miare przewiewna to powinno smigac na min obrotach co objawia sie
blogoa cisza. U mnie temperatura oscyluje w granicach 42C idle do 49C
stress. Z tego co znalazlem w sieci to roznica wydajnosci miedzy
wersjami Cu i AlCu jest niewielka (typowo ok 1C) - dlatego
zdecydowalem sie na wersje tansza.

Pozdrawiam
GLide