Re: overclocking, niestabilnosc, Athlon 2500+

Autor: uoper (uoper_at_o2.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 00:12:14 MET

> No, no! Z 1,65V na 1,75V. Odwagi Ci nie brakuje.
> A jak tam taktowanie szyny PCI?

że co ? to tylko 0,1V podkreślam tylko - bezpieczny skok napięcia to 0,2V
(przynajmniej tak czytałem na wielu już stronach) jeśli chodzi o Athlona u
mnie jest 1,5V_at_1,825V - tyle umożliwia płyta - stabilności nigdy za wiele :)
btw jak miałem durnia też chodził na 1,825V albo 1,8 już nie pamiętam ale
dobrze siez tym czuł :)
Pozdrawiam
ps. ja bym sprawdził z innym zasilaczem bo może czasm ma jakieśspadki albo
cośw tym stylu....