Re: albo rotfl albo moja niewiedza

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 23:41:00 MET

Sniper wrote:

> Hehe, niezłe. Może podczas hamowania wbijał jakiegoś gwoździa w
> płytkę? :)

Nie ma co sie śmiać - moja LG CRD 8522B rozerwała kiedys płyte
Mediasonic przy wyhamowywaniu. Miałem pecha, bo wybuch nastapił w
zasadzie tuż przed zatrzymaniem i płyta poszła w drzazgi w momencie gdy
zaczęła się tacka wysuwać. Trochę się namordowałem przy rozbieraniu bo
się zaklinowała - porysowała mi przy okazji laser, więc rzadko używam
juz tego napędu bo korekcję ma tragiczną, a i dziwnie płyty rozkręca...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840