Re: czy zepsulem zasilacz??

Autor: Mithrandir (_NOSfirstmithrandir_NOS_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 22:43:12 MET

> dzis przez przypadek zrobilem krotkotrwale zwarcie +5V z masa.
> jak narazie PC dziala ale przytrafily sie dwa restarty, ktorych od wielu
> tygodni nie doswiadczalem;)
> czy to moglo uszkodzic zasilacz(Deer 400W)??

Może i zasilacz, jak dla mnie trochę jednak mało prawdopodobne i
dziwne.

Ja mam Chiefteca 360W i kabelki mi już się zwarły
z obudową z dobre kilkanaście razy i nic, tyle co się wyłączył.
Zresztą Chieftec jest tak czuły, że czasami jak zdejmę boczną
ściankę to się komputer restartował.

Pozdrawiam Mithrandir