overclocking, niestabilnosc, Athlon 2500+

Autor: Hakamoto (damian.b_at__CUT_THIS_poczta.fm)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 22:28:40 MET

Witam,
Nie moge znalesc konkretnych odpowiedzi na pytania ktore mnie nurtuja weic
prosze grupowiczow o pomoc. Moj sprzecior: MSI kt6 delta, athlonxp2500+,
512MB ddr400, 300W Antec, GF4ti4200. Jako ze mam zablokowany mnoznik
podkrecam magistrala, stopniowo do 200mhz, robie kilkunasto minutowe testy
prime95 (jak radzili komus overclockerzy na tweak.pl), spoko, przy 200Mhz
fsb, podnioslem napiatko Vcore na 1,75 bo prime wywala errory. Teraz prime
chodzi ponad 5 godzin i nie ma zadnego bledu, ale jakos po 2 godzinie jak
uzywalem Gadu gadu mrygnal mi monitor, pod koniec testowania przezemnie
tez uzywalem gg (z kims klikalem) i mi kilka razy mrygnal:( podnioslem
jeszcze zdziebko voltage i niby chodzilo spoko ael tez mi mryglo i moj
progil na gg sie nei wlacza (jakis error wywala winda) a mojemu bratu
ladnie cacy chodzi. Ram testowany przez 5 godzin memtestem wiec raczej
dobry. Temperatury w stresie nawet spoko 50-51c. Czy mam dalej zwiekszyc
napiecie na procku czy sobie darowac overclocking (to raczej niemozliwe bo
chcialbym za darmo cos miec:)

PS przepraszam za jeszcze zly delimeter ale poprawka na oe sie wlasnie
sciaga.

--
|Hakamoto|Powered|by|AthlonXP|2500+@ 3200+|1.75V|
|MSI|KT6DELTA|LSR|512MB|DDR400|nVidiaGeForce4|