Re: klawiatura niemiecka

Autor: trzmiel (trzmielNOSPAM_at_interia.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 20:34:44 MET

In news:qXiKb.412956$dt3.353079_at_news.chello.at,
tomek typed:
> Czesc
>
> Prawdopodobnie pytanie ktore zadam juz sie pojawilo na tym forum, ale
> niestety nie moglem tego znalezs. Podobno laptopy kupowane w Niemczech
> posiadaja inna klawiature nieco sie rozniaca, dostepne sa rowniez
> naklejki na klawisze. Czy mozecie powiedziec czym sie one roznia i
> czy jest to uciazliwe w pracy?

wlasnie kupilem takiego laptopa (IBM t23) z niemiecka klawiatura. mi to nie
przeszkadza, a roznice polegaja na napisach po niemiecku zamiast: shift,
pageup, pgdown itp, gdzienigdzie sa dodatkowe literki jak U (umlaut), a
klawisz A jest zamieniony miejscami z Z. dodatkowo klawisze z takimi znakami
jak +,-,? itp sa inaczej oznaczone.

pzdr.
trzmiel