Re: Klawiaturka

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 18:41:15 MET

Użytkownik "..::PiszczeL::.." napisał:

> Potrzebuje dobrej klawiaturki. Chodzi o to żeby była na max cicha
> z iskim skokiem klawiszy.

Właśnie przymierzałem się do zakupu zestawu Microsoft Wireless
Optical Desktop:
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=015
Na razie widziałem ten zestaw tylko w Empiku za 285 zł i na
giełdzie za nieco ponad 300 zł.

Oglądając tą klawiaturę też brałem pod uwagę cichą pracę i
przyznam, że ta mnie nawet pozytywnie zaskoczyła (teraz mam
Microsoft Internet Keyboard, która wali jak z kałasznikowa). Do
tego jest bardzo płaska i ma dość niski skok klawiszy (IMO jest
bardzo wygodna). Jedyna rzecz, jaka mi się w niej niepodoba, to
takie dziwne, lekko przezroczyste klawisze; tak jakby były
przystosowane do różnego rodzaju podświetlanych modów.

Nie wiem, czy jest już dostępna w samodzielnej wersji (bez myszy),
ale może spodoba ci się ten model:
http://www.microsoft.com/hardware/mouseandkeyboard/productdetails.aspx?pid=020

--
                        Pozdrawiam, Sniper