Re: LDW-411S czy LDW-451S ???

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 18:26:39 MET

> niczym to jest ten sam model
> Liteon podjal kiedys diecezje o zmianie nazwy ( :-)
> Wiecej nfo znajdziesz na www.cdrinfo.pl i www.liteon.ab.pl

Nie jakies decyzje tylko spartolil sprawe z bios'ami i teraz wiele osob
obawia sie kupic model 411S ... specjalnie zmienili model na inny zeby
ludzie nie kojarzyli tej nagrywarki ze starsza wersja. Tak prawde mowiac to
dalej nie wiadomo czy nie ma problemow z wypalaniem plyt w 451S ...

Wiecej info na cdrinfo forum ... sam ostatnio sie zastanawialem czy nie
kupic lite-on'a, ale pewnie kupie Pioneer'a 106D. Roznica w cenie niewielka
a mam pewnosc, ze jest ok. Poza tym bedzie do kolekcji (teraz mam 500M:)