tracer mistral 5.1 glosniki - problem :(

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 16:30:43 MET

Witam. Mój młodszy, sprytny brat, ostatnio zabrał się za rozbieranie
subwoofera w tym zestawie. Odkręcił w tylnej ściance 2x śróbki, które
trzymały transformator no i oczywiście później nie dał rady tego
naprawić. Próbowałem rozebrać subwoofer na części, żeby dostać się do
nakrętek i transformatora latającego wewnątrz, ale ni cholery nie mogę
znaleźć sposobu na zdjęcie przedniej, tylnej lub jakiejkolwiek innej
ścianki. Pomóżcie - może w tym zestawie to trzeba jakimś sposobem. Może
gdzieś są jakieś ukryte zatrzaski, czy coś. A jeżeli nie, to idę po piłę
i klej i otworzę tę obudowę na własny sposób :-)

--
Piotr Slawinski
Wersja testowa zaawansowanego edytora HTML, JS, PHP (i inne) + retusz