Re: Monitor 19 do pracy?

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 15:32:16 MET

Użytkownik "Solar" <solar21(xxx)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:btbco1$31ko$1_at_news.atman.pl...
> Siadł mi w robocie monitor i muszę coś polecić. Siedzę przed okienkiem 8 h
> składając teksty i grafikę. Co moglibyście polecić do ok. 1500 zł? Na
razie
> z opinii wyłaniają się LG F900B, Samsung 959NF, Iiyama Pro 455...

A ja polecam Philips Brilance 109P4 :-)

Nieważne co wybierzesz, ważne aby przy zakupie
sprawdzić monitor w rozdzielczości takiej przy jakiej będziesz
pracował oraz wyższych.Najlepiej z kartą jaką masz w kompie.

Z monitorami tak ja z ziemniakami, niby jedna odmiana
a każdy inny :-))

Sprzedawcy z regóły marudzą, ale w końcu się godzą :-)

ax