Re: Pytanie o zasilacz

Autor: jl0_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 05 Jan 2004 - 15:04:48 MET

> Użytkownik "depeszak" <personal_jesus_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> NIE
> Są płyty główne AT lub ATX.
> Dla Pentium 200 - była to płyta AT, natomiast dla Durona była i jest ATX.
> Te płyty i zasilacze nie są kompatybilne. W przeszłości były jeszcze
> płyty obsługujące 2 standardy (miały dwa gniazda - AT i ATX).
> Nie widziałem jednak zasilaczy obsługujących jednoczesnie dwa
> standardy, tj. AT i ATX.

A czym się różnią od siebie zasilacze AT od ATX ?
Wiem , że mają inne wyprowadzenia : AT ma 12 kabelków , ATX bodaj 20.
Ale czy różnią się np. napięciami , mocą ?
Czy ktoś mógłby mi podesłać opis
(choćby typu: kabelek taki to a taki = napięcie tyle a tyle)
Będę wdzięczny , bo mam niezagospodarowny działający zasilacz AT .
j.