Re: athlon 1800- do ilu podkrecilisci

Autor: marcin (bartleby_at_nospam_gazeta.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 14:54:38 MET

> do ilu podkreciliscie athlona 1800xp 0.13um
> przy jakich maksymalnych ustawieniach fsb ,mnoznika wam wszystko chodzilo
> stabilnie ?
toto marne do podkrecania chyba jest chociaz moja plyta nie daje mozliwosci
pokombinowania na max , moj chodzi na 2000+ , na 2100+ chodzil z tydzien i
zaczelo sie kaszanic chociaz temperatura nie przekraczala 50C. 166MHz x 10
mam teraz i jest stabilnie. Mam lipne chlodzenie wiec moze na czyms
porządnym da sie lepiej.

marcin