GF3 - obraz na monitorze i TV

Autor: Krzysztof Wasiewski (krzysztofw7_at_op.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 12:54:56 MET

Witam

Mam karte GF3 Ti200 (jak kto woli Ti450 bo raz jest tak a raz tak) problem
polega na tym, iz podlaczylem do wyjscia tv-out telewizor, telewizor stoi w
innym pokoju niz komputer. Na poczatku wogole nie mialem zakladki z wyborem
miejsca wyswietlania tv / monitor. Po wrzuceniu jakiegos sterownika zakladka
jest, moge wybrac tv lub monitor, jednak nie ma czegos takiego jak
klonowanie aby obraz byl i tu i tu. Czy potrzeba jeszcze innego sterownika?
o co tu chodzi? wyobrazcie sobie jak jazda jest jak wybierzesz obraz na tv i
masz odpalic na kompie np. film jak nic nie widac na monitorze. Prosze o
pomoc.

Dodam, iz w laptopie mam karte gf mx440 i jest tu opcja klonowania i dziala
wszystko OK.

pozdrawiam