Re: utracona tablica partycji a nawet jeszcze gorzej(extended+primary).umieram.

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 09:34:15 MET

Użytkownik "mateusz(amkacz)" <asd_at_das.pl> napisał w wiadomości
> juz zrobilem dobrze partycje, jest taka jak byla i dane widac juz w
> dosie jak na poczatku i mozna otwierac pliki, lecz w windowsie jest
> jako partycja ktora jest niesformatowana...
> brakuje mi tylko czegos malego by windows widzial to jao normalny
> dysk.

Brakuje prawidłowego bootsektora partycji - to po tym Windows
rozpoznaje, czy partycja wymaga formatowania, a nie po tabeli partycji.
Spróbuj go zrekonstruować, albo - lepiej - przywrócić z kopii spod
Testdisk http://www.cgsecurity.org/.

> w partition info z partitionmagica mi pokazuje cos takiego:

[...]
Pokaż lepiej, co widzi
http://www.terabyteunlimited.com/downloads/PARTINFO.ZIP.

--