lantech na 8139

Autor: soull (soul_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 02:06:31 MET

witam, sorka, ze zawracam o tej porze, ale mam nastepujacy problem, jest
sobie dosc stary komp, celeron 400 no i od kilku dni probuje na nim odpalic
w/w. karte, no i niestety z mizernym skutkiem, na poczatku nie wykrywalo jej
wogule, ale na innym slocie w sumie nawet dala sie zaistalowac windows
pisal, ze pracuje prawidlowo, ale pingi nigdzie nie dochodzily. W sumie
wszystko jest poprawnie pokonfigurowane, kabelki sa w porzo, karta tez, bo
testowalem ja na kilku innych kompach, prawde mowiac nie mam zielonego
pojecia, co moze byc z nia nie tak. ...
z gory dziex za odpowiedz, pozdrawiam soull ...