Re: Co sadzicie o tym zestawiku? LOGITECH

Autor: Alti (bla_at_bla.pl)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 01:48:40 MET

Użytkownik "Jacek23" <jacek23_at_post.pl> napisał w wiadomości
> Drogi.
> Ale czy ktos z Was go ma i jak sprawdza sie w praktyce?

Tak ja sobie kupilem bo zachwycil mnie ten kalkulator co dodawali ;-)
Swoja droga to dla kogo to sie produkuje?
Trzeba miec tyle pieniedzy ze sie nimi dupe pocierac aby wydac 1.4kpln na
klawiature i mysz...
Jak na razie mam swoj zestaw (klawiatura + mysz optyczna) Logitecha za
110pln i niech mnie piorun trzasnie jak bede mial forsy jak lodu i kupie
zestaw za 1400. Sa inne przydatniejsze cele na ktore mozna wydac kase ot
chocby schroniska dla zwierzat, domy dziecka itd itp
Pozdrawiam
Wojtek