celeron + abit bh6 + ram

Autor: Krzysztof Witkowski (tjup_at_betelgeuese.rwx)
Data: Mon 05 Jan 2004 - 01:06:36 MET

W zamierzchłych czasach gdy posiadany przeze mnie Celeron 333 był w
sklepowej sprzedaży w jednym z bodajże Enterów wyczytałem, że potrafi
one efektywnie obsłużyć ograniczoną ilość ramu, która jeśli zostanie
przekroczona powoduje nawet spadek efektywności peceta. Na razie mam
128, chciałbym dokupić do 256 lub 512. Wobec tego mam pytanie czy ktoś
pamięta ile wynosiła ta magiczna granica i czy to w ogóle jest prawda.

--
Krzysztof Witkowski - http://core.segfault.pl/~tjup - tjup$gazeta$pl
[Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils]