Re: Do posiadaczy Toshiba SD-M1802

Autor: perszing (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 23:50:40 MET

Perun wrote:
> Kupilem wlasnie ten DVD-ROM i mam dylemat.. Naped pracuje cicho gdy
> odtwarzam plyty DVD. Natomiast wszelkiego rodzaju kopiowanie plikow z
> plyt CD lub odtwarzanie plikow AVI czy MPEG z plytek CD odbywa sie z
> bardzo glosną pracą napędu - jest naprawde glosny.
>
> Jak to jest z tym napedem... czy to normalne?

Tak, bo plytki pewnie czyta z predkoscia 40x albo wiecej...wiec nic
dziwnego, ze jest glosny. Jesli kupiles model odpowiedniej firmy, to uda ci
sie go programowo spowolnic (przynajmniej da sie to zrobic z wiekszoscia
nagrywarek CD i czytnikow CD) chocby za pomoca programu NERO DRIVE SPEED,
ktory jest dolaczony do NERO BURNING ROM :)

--
p.
-------