Re: Chieftec HPC-420-302 DF ?

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 22:48:52 MET

> Chodzi o jego montaż w starej obudowie - czy będę musiał wycinać
>
> jakąś "dziurkę" od góry...
>
> Z góry dzięki za rozwianie wątpliwości.

Ja taki mam. Nie bedziesz musial wycinac zadnej dziury, bo on jest
umiejscowiony od strony procesora a nie od strony blachy (no chyba ze na
sile zamontujesz zasilacz odwrotnie). Nie chce mi sie teraz zdejmowac
klapy, ale na 99% to on wyciaga gorace powietrze z procesora do srodka
zasilacza i drugim wiatrakiem wypycha na zewnatrz (inaczej by zreszta
bylo chyba nielogocznie). :)

--
Pzdr.
Shield.