Re: Asroc K7S8x i mysz na USB

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 21:47:34 MET

Robert wrote:

> Mam klopoty z mysza na USB. System to Winxp z sp1. Mysz wyglada na
> dzialajaca (swiatelko sie pali) ale wskaznik nie dziala. zwlaszcza ja
> pracuje onboardowy LAN to o dzialaniu myszy zapomnij... jak
> wystartuje i przez chwilke dziala to przy pierwszym wiekszym
> obciazeniu od razu ja wywala. Przez PS/2 wszystko OK tylko zworke
> wake_up trzeba przestawiac zeby swiatlo po wylaczeniu kompa w myszy
> gaslo. Wszystkie stery do plyty zainstalowane. Moze ta mysz Creative
> 3000 jest do bani jezeli chodzi o wspolprace z USB 2.0. Inne
> [...]

Miałem mysz na USB na Asrocku. nie działałą przy instalacji windy xp
bez sp1. Po zainstalowaniu wszystkich sterów(dalej bez sp1) myszka
działała bez problemu. Nie pamiętam czy instalowałem sp1, ale bez niego
działała ok...

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 1600 @ Athlon XP 2000 MHz (10x200)