Re: klopoty z wydajnoscia kompa - obciazenie przez IDE i LAN

Autor: Andrzej Pajdzinski (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 21:23:04 MET

Stanislaw Chmielarz wrote:
> Ma znaczenie, na niektorych plytach nie wszystkie gniazda obsluguja Bus
> mastering. Mialem osobiscie taki przypadek, ze przelozenie karty sieciowej
> E100B do innego slotu PCI uaktywnialo prace w trybie bus master. Poczytaj w
> opisie do plyty co pisza o tym ...
Z instrukcji wynika ze wszystkie sloty obsluguja BUS mastering...
Znaczy ze to wina karty sieciowej... zabawne bo 5 lat temu (jeszcze)
Aster City sprzedala mi ja za straszne pieniadze (60 czy 80zl).
Jak wymienie ja na jakiegos realteka za 30zl to moj problem zniknie?

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'
--=   : :. Andrzej Pajdzinski .: :    =--