Re: Zasilacz Codegen 300W i Radeon 9500

Autor: Depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 23:39:32 MET

Użytkownik "Grzegorz" <niemamadresu_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Sat, 31 Jan 2004 22:59:52 +0100,
>
> Trzebaby popatrzyć jak się mają napięcia podawane na płytę przez zasilacz.
Jeszcze pewnie masz
> wypasiony procesor który też swoje zżera. Całkiem prawdopodobne że to
zasilacz ale jeśli napięcia
> trzymają to może karta...

Procesor jest akurat stosunkowo slaby bo "tylko" Duron 1200. Niedlugo go
coprawda chce zmienic. Jakim program sprawdzic te napiecia? Czy moze tylko w
biosie to sprawdzac?

> Generalnie poleca się wywalenie Codegena do śmieci i kupienie Chiefteca
360 W (tego z jednym
> wentylatorem -- oznaczenie HPC-360-202). Podobno najtańszy z najlepszych
(ok. 200 zł) i w pzypadku
> awarii pali się w samotności.

Rozwazam taka mozliwosc, tylko troche zal wydawac na zasilacz 200zl gdy na
obudowe wydalem 130 zl. Ale wiem wiem, gdy sie cos spali to bedzie wiekszy
wydatek :<