SoundStorm + głośniki Creative magaWorks 2.1 thx 250D - nie działa

Autor: Rafał (lafarek_at_go2.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 22:46:36 MET

Sorry wysyłam jeszcze raz posta , poprzedniego anulowałem - miałem zła date
( efekt dwóch wymian płyty )

Głośniki te jako jedne z niewielu mają wejście cyfrowe . Postanowiłem więc
podłączyć je przewodem cyfrowym z płytą .
Jako ze moja płyta nie miała wyścia spdif ( soltek nv400 ) wymieniłem ja na
epoxa 8rda+ ( ma spdif na śledziu ) . Przeinstalowałem jeszcze raz najnowsze
sterowniki forcware 3.13 , odpaliłem panel sterwania nvidia zaznaczyłem
wyjscie cyfrowe i .....kupa. Dzwieku nie ma . Po analogu jest a przez
cyfrówke nie ma . Myslałem że moze coś nie tak z płyta lub ze śledzie do
niej i wymieniłem na inny egzemplarz ale obiawy takie same . Sam już nie
wiem , czy ja coś źle robie ????

Rafał