Re: SoundStorm + głośniki Creative magaWorks 2.1 thx 250D - nie działa

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 22:22:12 MET

On Sun, 1 Feb 2004 06:10:17 +0100, Rafał wrote:

> Głośniki te jako jedne z niewielu mają wejście cyfrowe . Postanowiłem więc
> podłączyć je przewodem cyfrowym z płytą .
> Jako ze moja płyta nie miała wyścia spdif ( soltek nv400 ) wymieniłem ja na
> epoxa 8rda+ ( ma spdif na śledziu ) . Przeinstalowałem jeszcze raz najnowsze
> sterowniki forcware 3.13 , odpaliłem panel sterwania nvidia zaznaczyłem
> wyjscie cyfrowe i .....kupa. Dzwieku nie ma . Po analogu jest a przez
> cyfrówke nie ma . Myslałem że moze coś nie tak z płyta lub ze śledzie do
> niej i wymieniłem na inny egzemplarz ale obiawy takie same . Sam już nie
> [...]

heh, ja kiedyś próbowałem w drugą stronę: SB Audigy miało dawać sygnał
po cyfrze do wzmacniacza Sony DE795. Szkopuł w tym, że Creative nieco
inaczej widzi standardy łączy cyfrowych (IIRC zamiast 0-5 jest
-2.5+2.5). Nie mierzyłem, wyczytałem na jakieś ruskiej stronie ;) No i
nie szło, tzn były tylko dwa kanały, zamiast 5+1.
Sygnał cyfrowy z Asusa docierał bez problemów.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!