Pomocy

Autor: Shark (as_shark_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 22:08:29 MET

Czesc

Mam nastepujacy problem z Windows 2000. Otoz problem zaczal sie gdy na
Celeronie 433 zainstalowalem Windows 2000 PL. Z nieznanych przyczyn
uruchamiane programy zaczely same sie zamykac, komputer dzialal dziwnie
wolno. Myslalem ze to wina systemu tym bardziej ze nie moglem sie np. dostac
do "menadzera zadan" - po prostu zamykal sie 2 sec po uruchomieniu.
Zainstalowalem wiec wersje angielska tego systemu. Ku mojej rozpaczy problem
wcale nie zniknal. Szukalem wirusow, odlaczylem kabel od sieci, w "event
log" nie ma zadnej wzmianki na temat samozamykanych programow. Brak mi juz
pomyslow.
Bardzo prosze o jakas rade? Czy to sprzet? czy oprogramowanie.
Chcialbym dodac ze kilka miesiecy temu komputer na Win2000 EN dzialal bez
zarzutow.

Dzieki

Shark