Re: poprawki do komputera

Autor: orcio (orci0_at_NOSPAMop.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 21:54:10 MET

Użytkownik "Cyprys" <cyprys_at_gisz.net.pl> napisał w wiadomości
| Witajcie
[ciach]
| Konfiguracja komputera
| AMD Athlon XP 2500+ Barton
| Spire WhisperRock IV SPA04B4
| Abit NF7-S (v2.0)

plyta dobra do krecenia sprzetu jak wujek nic zam nie grzebie w pudle
to kup cos tanszego

| DDR 2x256MB Dual PC-400 TwinMoc CL 2.5
| Seagate 120GB Barracuda 7200.7 8MB Cache SATA
| GeForceFX 5600 Asus V9560 128MB
| DVD Teac DV-516D

moze lepiej combo albo samo RW zamiast DVD i FDD

| Logitech Internet Keyboard

lepiej tansza klawiature i drozsza myszke ja ma na nim projektowac
(dokladnosc)

| A4-Tech MSW-35 Mini
| FDD
| Kieszeń HDD ATA-133 z wentylatorem

czy to na prawde potrzebne chyba na tyle potrafi zadzialac

| NEC 19" FE991 Super Bright

Nie sprawdzilem dokladnie parametry ale zobacz czy Samsung nie ma
czegos lepszego lub tanszego

| W komputroniku wycenili mi to na 4297,59zł

Nie kupuj w komputroniku!!! juz miesiac czekam na towar bo za
pierwszysm razem przyslali mi uzywana plyte (wytarty zaczep
wentylatora na proc.)