Re: tryb DualDDR a kosci

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 21:02:28 MET

On Sat, 31 Jan 2004 20:39:30 +0100, Yoghurt wrote:

[...]
> nie, nie boje sie dobrych procesorow - dlatego zreszta taki kupilem.

ROTFL ;)

> Ale tak
> nawiasem chcialem sie tylko dowiedziec jednego szczegolu o DualDDR'ze a ta
> rozmowa sie zaraz przerodzi w wojne AMD vs INTEL, albo dyskusje na temat
> zwiazku miedzy wyznaniami w polsce i zlym wplywie sekt na spolecznosc. Takze
> dajmy sobie moze spokoj... zanim ktos nas tu "zmoderuje" :-)

OK, ale szkoda ;(
Dawno mi się nie trafił nawiedzony intelowiec ;))
Co do pamięci: dobre są Samsungi, Nanya (często sprzedawane pod innymi
firmami).
A jak chcesz zaszaleć, to strzel sobie coś firmowanego przez Corsair.
Chociaż szkoda byłoby do Twojego balerona ;)

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!