Re: tryb DualDDR a kosci

Autor: Yoghurt (spam_at_spam.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 20:03:06 MET

> A kolega, ze tak zapytam nalezy do jakiejs sekty ? Bo to
> podejscie mnie zwala z nog szczerze powiem.

jak juz mowimy o kolegach to widze, ze najprawdopodobniej kolega kupil kompa
pare lat temu, a z komputerami typu amiga, c16, c64 nie mial do czynienia w
czasach kiedy one byly na rynku wiec niech nie rzuca tu jakimis sektami i
"zwalaniem z nog". A nawet jak mial to co najwyzej gral w pacmana i wogole
nie ma najmniejszego pojecia o czym tu mowa.

Pozdrawiam
Yoghurt