Pomocy!!! Problem z laptopem,monitor ???

Autor: the_xWYTNIJTO_at_op.pl
Data: Sat 31 Jan 2004 - 18:28:13 MET

Witam,

Mam, wyglada na to, chyba duzy problem.
Mam laptopa, do tej pory sprawny, dzialal bez zarzutow.
Dosc nowy. Mialem do tej pory zainstalowanego od kupna
WindowsXP. Probowalem zainstalowac Aurox Linux 9.0,
on tam sobie go wykryl jako monitor nieznany (mowie o
ekranie laptopa). No ale zmienil rozdzielczosc, bo standardowo
powinno byc male okienko - w wiekszej rozdzielczosci.
Niestety plyte mialem porysowana i nie moglem zakonczyc
instalacji....nie bylo zadnego wyboru, zeby ja przerwac,
wiec zrestartowalem laptopa. Niestety po uruchomieniu
stalo sie cos DZIWNEGO z wyswietlaczem LCD tegoz laptopa.
Nie wiem jak to opisac, niby widac, ale wszystko jest w
innym troche polozeniu niz powinno byc - znaczy mowie
o tym co jest wyswietlane. Trudno wiec cos dojrzec.
Sa np. kwadraty wielkosci pola jednej litery,czarne, ktore
to zakrywajaobraz, wogole jest jakis taki rozbity widok
 - jakby kopniety. Co to jest, pewnie ktos z Was wie????
Mi sie wydaje, ze ta instalacja zmienila rozdzielczosc
i ze taraz jest jakas nie bardzo pasujaca do monitora.
Co z tym zrobic???? Acha, widac jeszcze sporo krotkich
pasow poziomych, wielkosci podkreslenia - mrugajacych.
To wszystko jest od samego poczatku ladowania, i po wejsciu
do biosu.

POMOZCIE!!!!