Re: [OT] A może tak pl.comp.pecet moderować?

Autor: A'tomek (atmk45_at_x.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 18:25:33 MET

Użytkownik "motto" <motto77_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Tak się zastanawiam, czy to nie byłoby dobre rozwiązanie, szczególnie jak
> czytam posty p. D. Sochy i mu podobnych. Co o tym sądzicie?

Ja też myślałem że to dobre, do czasu jak chciałem pogadać o TeXu. Na
liście moderowanej anie razu sie nie pojawiłem, a na grupie bez moderatora
na ten sam temat rozwinął się całkiem spory wątek, i to bynajmniej nie z
powodu typu NTG, głupie pytanie itd. A moderato to wywalił.
To samo dotyczny ang. grupy o mathematice - służy tylko do czytania bo
Także ja przeciw moderatorom.....

A'k