pecet a telewizorrr

Autor: liet (liet-kynes_at_gazeta.WYTNIJ.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 18:08:45 MET

Witaj
Zamierzam kupic karte graficzna z wyjsciem tv (najprawdopodobmiej ati)
i chce ja podlaczys do telewizora, jest tylko jeden problem, ktory jest
dlugi na 10m.
Jakim sposobem najlepiej podlaczyc? telewizor ma euro (scart).
w zasadzie mam chyba dwa rozwiazania: chinchem i jakims svideo? taka
okragla wtyczka z duza iloscia pinow :) co lepsze?
no i jeszcze dzwiek: kiedys podlaczylem przez 10m kabla kompa do wiezy,
ktora jest obok tv i poza dzwiekiem byly bardzo duze zaklocenia...
jak wieze podlacze 1m kablem to jest ok
moze ktos wie? bede dzwieczny ;)

--
pozdrawiam, liet-kynes