Re: Co pożera RAM ?

Autor: motto (motto77_at_wp.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 17:59:59 MET

Dariusz Socha w wiadmości <bvgd6r$9ll$1_at_atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> (...)
> W xp-eku nie ma zadnych problemow po instalacyjnych
No comments i w zasadzie leciiiiiiisz i już *PLONK* (na razie na 3 miesiące,
jak potem nie zmądrzejesz to będzie KF na wieki całe, ja nie reinstaluje
systemu co pół roku :P) Krótko mówiąc znudziłeś mnie swoimi herezjami
chłopcze.

> swoje wiem bo mam lan bloku, zreszta w domu tyz.
ROTFL :)
Nie pozdrawiam a żegnam.

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  E-mail: motto77_at_wp.pl JID: motto77_at_jabber.wp.pl GG: 384683