Re: Co pożera RAM ?

Autor: motto (motto77_at_wp.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 17:30:05 MET

szpon w wiadmości <bvgkfh$efg$1_at_inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Tylko że użytkownikom OE nie przeszkadza brak spacji za głupimi
> znaczkami "--", za to innym użytkownikom tak.
To ja zacznę "begin" na początku wpisywać, wtedy będzie ubaw. Wtedy to
będzie przeszkadzało tylko użytkownikom OE. Albo zacznę wysyłać do
użytkowników OE dość interesujące e-mail'e z /piiiiip/, choć to to było by
już przegięcie.

> Może to dlatego, że programiści ich czytników byli tak toporni
> żeby nie zabezpieczyć swoich programów przed tego typu trudnościami
> w interpretowaniu sygnatury.
Pomyśl przez chwilę załóżmy, że ktoś zamiast jednego myślnika przypadkiem
wstawił dwa i program dalszą część traktował by jako sygnaturę i jej nie
cytował. Wiem, że rozwiązanie nie jest idealne, ale to jest standart z RFC
a standardy powstały właśnie po to, żeby zapewnić kompatybilność pomiędzy
różnymi systemami. Znasz inny czytnik grup, który ma z tym problem poza OE?
Chyba Outlook z M$ Office ma podobnie, choć tu głowy sobie uciąć nie dam.

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  E-mail: motto77_at_wp.pl JID: motto77_at_jabber.wp.pl GG: 384683