Re: prośba

Autor: CookieMonster (enpe_at_NOSPAM.o2.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:28:25 MET

On Sat, 31 Jan 2004 08:58:22 +0100, igor wrote:

> Czy ktoś mi moze doradzić jak najlepiej podzielić dysk 80 GB żeby był jak
> najbardziej funkcjonalny?!

przede wszystkim, trzy partycje podstawowe, jedna rozszerzona (na ktorej
dasz dowolna ilosc partycji logicznych)

partycja na swap, najlepiej na poczatku dysku (krotszy czas dostepu)
ja mam tez oddzielna partycje na wszystkie tempy.

odzielna partycja na duze pliki (filmy), (dlugo sie defragmentuje),
partycja na zdjecia, mp3, dokumenty

dane i wazne rzeczy na partycjach podstawowych, ktore latwiej odzyskac
po np nieudanych operacjach partition magic

--
CookieMonster
gg:64418