Re: Co pożera RAM ?

Autor: motto (motto77_at_wp.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:11:27 MET

Dariusz Socha w wiadmości <bvgeml$nih$1_at_nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Heh cos Ty tak sie czepil tej spacji? :)) Odczep sie od mojej spacji ;) OE
> sam mi wycina, az tak przeszkadza Ci brak tej spacji?
TAK! Przeszkadza mi bardzo.

> Niechce mi sie latek instalowac bo jak znam zycie to mi potem OE zwolni.
Nie chce Ci się, czy nie a) nie umiesz znaleźć b) nie potrafisz
zainstalować? Ktoś Ci już kiedyś tłumaczył, że to standart, któremu
fabryczny OE nie potrafi podołać. Zmień czytnik grup (jeśli nie umiesz tego
poprawić) lub popraw to do jasnej cholery, bo jak na razie to udowodniłeś
tylko, że lama z Ciebie i to taka największego kalibru.
Pozdrawiam

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  E-mail: motto77_at_wp.pl JID: motto77_at_jabber.wp.pl GG: 384683