Re: Co pożera RAM ?

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 15:10:47 MET

Niejaki(a): motto z adresu <motto77_at_wp.pl> napisał(a):

> Oczywiście piracką kopię? :P A co do Twojego Win2k szybszego od XP,
> hmm nie porównywałem tego, ale myślę, że jakby w WinXP wyłączyć te
> graficzne wodotryski to byłby porównywalnie szybki do WIn2k jak nie
> szybszy.

To już jego sprawa co on instaluje. Ja mam oryginałkę.

PS. Jak się w XP powyłącza te graficzne wodotryski to i tak jest
zajebiście mułowaty, nawet na 512MB RAM. XP to kolejny niewypał (może
nie aż tak mocny ja ME, ale jednak niewypał).

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta