Dysk Seagate 40 GB ST340017A

Autor: olo (imrahil_ael_nazar_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 21:00:01 MET

Mam problem. Kupilem dysk taki jak wyzej ale okazalo sie ze komp pokazuje
caly czas 10 GB. Niezaleznie od tego co bym nie robil dalej jest 10 GB,
podlaczalem do kilku komputerow i dalej to samo. Dysk ma plombe HP i nie byl
rozkrecany. Powiedziano mi ze HP zablokowal ten dysk poprzez wymiane
firmwaru i ratuje mnie tylko wymiana elektroniki albo firmwaru. Wymiana
elektroniki nie wchodzi w rachube, wiec jesli ktos wie skad wziac oryginalny
firmware i jak go wymienic badz wie cokolwiek na ten temat to prosze o
pomoc.

olek (Imrahil_ael_Nazar_at_interia.pl)