Re: Uciszenie dysku

Autor: JarekJ (przyjaciel505_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 13:41:58 MET

> Powieś go na gumkach od majtek w module 5,25'. Ja tak mam i jest OK,
> ale podobno te dyski po pół roku zaczynają dużo bardziej hałasować.
> Może twój już jest na tym etapie?
podwieszanie WD na gumakach nic nie da - to odgłos wirujących talerzy, a nie
"chroboty" znane z Maxtorów i in.
Najlepiej zrób jak ja - kup sobie plastikowe pudełko kuchenne (grubościenne
i szczelne - np. Curver taki za 12zł), dodaj 2 wiatraki - jeden dmuchający
na HDD od spodu, drugi wyciągający /niekoniecznie u góry/ - musisz dobrze
dobrać wielkości otworów wentylacyjnych do wiatraków - jak najmniejsze, ale
wystarczające.
Do dzieła więc!