Re: Czy ktoś używa LCD firm Miro / Samsung / Philips - 19,20 cali ??

Autor: Jarocki (jaro735_at_NO.SPAM.op.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 13:06:39 MET

Witam

Z jakim CADem używasz LCD Miro ??

Z CAD 2D (typu AutoCAD) czy CAD-3D (typu SolidWorks, Pro/Engineer,
Catia,itp.) ?? (bo jest oczywiście różnica)

Jakie parametry są najważniejsze w pracy z systemami CAD ? Kontrast?
Jasnośc?? Jakieś inne?? (oprócz wielkości ekranu i rozdzielczości
oczywiście).

Przy okazji jaką karte graficzną byś polecił pod CAD (CATIA) & pod LCD 19"
oczywiście ??

Jakiś Matrox?? NVIDIA GeForce FX ?? (tak nie za drogą - 400-700 zeta)

Pozdrawiam J.