Re: Co pożera RAM ?

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 13:18:07 MET

> Po zamknięciu kilku aplikacji wolne zasoby osiągają zaledwie 25%. Mam
> Windowsa SE, 512MB RAM, Neostradę, skaner, drukarkę i kilka rzeczy, które
> powinien posiadać przeciętny komputer. Do niedawna wystarczało 160MB. Po
> połączeniu z internetem zasoby potrafią spaść do 1 %, a nawet do 0% i nie
> można już nic otworzyć. Coś pożera RAM. Jakiś wirus czy może trzeba
dokupić
> trochę pamięci ? Sprawdzałem antywirusem, ale nic nie znalazł. A może to
ta
> Neostrada coś kaszani ? Dziwi mnie jedno. Już drugi raz musiałem
> [...]

Na Twoim miejscu przeinstalowalbym od nowa caly system, odrazu z przesiadka
na Win XP. Dopiero potem bym sie zastanwil co byloby nie tak gdyby nadal cos
by pozeralo tyle pamieci :))

 Dariusz "aidahow" Socha
 dareksocha_at_onet.pl
 www.dareksocha.republika.pl
 Asus P4P800 + Pentium4 2,4C + 512MB PC3200 CL2,5
 Radeon9000pro 64MB (3,6ns) + WD 40GB 7200 ATA100